Szkolny kramik z różnościami

sobota, 12 września 2009

Pierwsze kolorowanie:-)











Spróbowałam i ja kolorowania i zrobiłam moją pierwszą karteczkę w ten sposób. Odbiorcą była baaardzo sympatyczna p. Ania, moja rehabilitantka. Bardzo młoda osóbka, ale świetna w swoim fachu:-) Chciałam dla niej przygotować taką właśnie słodką kartkę, mam nadzieję,że się spodobała:-). Wiem,że troszkę za mocno docisnęłam stempelek, ale jako,że to moja pierwsza odbitka, to poczułam do niej duuży sentyment:-) Ostatnie zdjęcie to kartka z kopertą. Zapomniałam dodać,że taki śliczny kształt tła mam dzięki Ewik21:-) W następnych kartkach również :-)
Zrobiłam jeszcze dwie inne, więc cdn:-) Miłego dnia:-)
Ps. Niestety zdjęcia wyszły szarawo, bo nie było ani grama słońca:-(

3 komentarze:

  1. Super wyszła Ci ta karteczka , suszki świetnie pasują a jakie piękne dodałaś wycięte tła !!! ( hi hi ). No i nie mogłam uwierzyć , że w końcu zrobiłaś listki inne niż zielone ??!! Bardzo mi się podoba czekam więc zazdrosnie na resztę ;))))**

    OdpowiedzUsuń
  2. ta karteczka jest perfekcyjna, nic bym w niej nie zmienila:) zreszta wiesz ze mi sie podoba:)
    Ania(swietliczanka nr 2;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaka słodka;D zakochałam się:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawione słowa:) Bardzo motywują:)